Grattis bästaste Soffis ♥

Min favorit Soffis fyller 17 år idag, och det måste ju firas med ett blogg inlägg! 

Grattis min favorit, och det är ju helt klart utan tvivel att hon kommer ha bästa födelsedagen!
Och det är ju helt uppenbart att hon är bäst eftersom att de flesta blogginlägg innehåller bilder på henne, och för det mesta spenderar jag min lediga tid med henne, högtiderna är också något som vi firar med varandra, finns inte en enda högtid som vi inte har firat tillsammans, och det säger ganska mycket.
Även den biten med att vi har aldrig varit ovänner, visst vi kommer inte alltid överens och det är ju lite svårt eftersom att vi båda är lika envisa. Men vi blir alltid sams och skiter i vem som har rätt, fast oftast är det hon som har rätt, men hon är ju äldst och då även klokast.

Hon ställer verkligen upp också, och det säger mycket när hon går på high school musical med mig och får sitta med mig och alla små barn bara för att ja så gärna vill se filmen. 

Och alla våran fina minnen från högtiderna, sommarjobbet, finnarna, killar, bio, motorvägar, friskis, promenader, och ja den listan är flera meter lång och kommer bli ännu längre, speciellt när vi planerar våran framtid.

För när vi var små gjorde vi en klubb bok, och där skrev vi ner planer för framtiden och de planerna håller fortfarande, vi har fortfarande dom tankarna så jag tror verkligen inte att de kommer försvinna, vi kommer att uppfylla dom och ja vi kommer vara vänner för alltid, vi sitter ihop som klister och alla vet hur svårt det är att komma loss från det. ;d  

Det finns verkligen ingen bättre bästavän, än just Sofie. 



Jag älskar dig bästa vännen♥

Kommentarer:

1 sofie:

skriven

det här gjorde verkligen min födelsedag!

du är den sötaste!

jag älskar dig bästa! ♥

Kommentera här: