one tree hill

Hade tyska som första lektion idag, guud vad skönt enda tyska lektionen denna veckan och vi såg på film!

Efter tyskan var det en låång rast och sedan svenska, blev att fortsätta jobba med visorna, men jag är typ klar. Jag tog inte en sådan svår, inga svåra ord eller något. Men det är skönt att det inte var en alldeles för svår grej för jag vill inte vara stressad.

Sedan var det no, jag har faktiskt bättrat mig och verkligen försöker att förstå så jag hoppas min lärare märker det, annars blir jag ledsen.

Sedan var det slöjd, jag klarade en hel lektion utan att fråga efter hjälp! Jag försökte själv istället så får det bli som det blir, för jag orkar inte vänta på hjälp. Speciellt inte när det är typ bara en som får hjälp hela tiden. Om det blir misslyckat blir de det, men då har jag i alla fall försökt.

När jag kom hem gjorde jag Toast och åt det till tv:n, one tree hill. Jag väntar på mitt favorit avsnitt som aldrig verkar vilja komma, mitt favorit avsnitt är :


Det är verkligen mitt favorit avsnitt, en regnig men känslofull dag ♥

Och NU har jag sökt till gymnasium, sökte till alla gymnasiumskolor som har mediaprogram och sedan sökte jag också till inredning. Jag tyckte det räckte, det blev 5 olika skolor. Första valet blev 'John Bauer' bara för att det är mer dator inriktat där och det är vad ja vill att det ska vara ;d

Nu väntar jag på att VH1, ska börja för det går ju bara på kvällen. Jag blev så ledsen när den kanalen försvann, men ja nu har jag hittat den, fast den går inte lika länge.
Det är verkligen bäst musik på den kanalen! Igår var det Grease, jag älskar den videon med 'Summer Lovin' man blir ju så glad och man längtar ännu mera efter sommaren! ;d



glad, brun, bikini, sol, vatten :* 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

fin blogg !

Haft en bra dag?

Kommentera här: