förtids friande av jul med bästavännen

Nu är jag hemma igen. Och Har haft världens bästa förtids julfirande med soffan. Vi hade skrivit brev till varandra också jul, och jag var så nära på att grina sönder, helt underbara ord. Och hon hade ju varit riktigt söt och verkligen lagt ner arbete på att slå in massa paket till mig,nagellack twiiiiix halsband tavla med ord, trodde det aldrig skulle ta slut, och jag älskar att öppna julklappar!;d
Fast fick ju lite dåligt samvete när jag bara kommer med en enda stor. Men hon blev så glad så jag tror det funka ändå. tihi.
Hade med mig systemkamera också, så blev vääldigt många bilder. ♥
från mig till henne, tihi.
mmmh, pizza :*
jag har världens fulaste min när jag koncentrerar mig..



från henne till mig :*


nörda förhäxad!!




ny vakna jag, charmigt!





lilla suris som inte gillar mig..

Kommentera här: