I know the consequences of the choice your making.

Nu jag jag ännu flera bilder i bloggen, kommer nog byta ut dom lite då och då, men nu får det se ut som det gör. 
Jag har även gjort en bild där man kommenterar. lalala.
Men ja inget speciellt hände i skolan, höll på med photoshop under webbdesignen, och lärde mig att göra coola bakgrundsbilder. tihi.
Efter skolan mötte jag upp Soffan, köpte gröööööönaaa äpplen, träffade på hajin när soffan och jag tittade på några på en scen mitt på torget rappade eller vad man ska säga, och dom var riktigt bra faktiskt!
Och sen var vi duktiga och gick till friskis. Dock blev mina fingrar ganska frusna bara för att pappa ringde och vi kunde inte komma överrens om en sak med mammas present, hon fyller år på löördag, wiie. ;d
Det blev ett svettigt pass, så jag känner mig väldigt duktig. Och nu har jag sett lite på the big bang theory, sheldon är verkligen bäst!
och nu ska jag somna till en film eller något.

Kommentera här: