Motorvägen..

Jag är helt slut! Har riktigt ont i knäskålarna.. Jag vill inte plocka jordgubbar nästa sommar iaf inte om ja hittar något annat jobb. Vi får se hur det blir.

Men ja gick upp halv sju idag också, gjorde mig iordning, åt frukost och cykla iväg till Ängebäck. Vi plockade mer idag än igår fast jag har ju som sagt ont. Jag är glad att ja inte jobbar imorgon!

När vi hade plockat klart gick vi till fika rummet och åt lite mackor sedan när vi skulle cykla hem sa Sofie att vi skulle cykla det andra hållet för hennes pappa sa att den var ungefär lika lång och sen såg vi en snyggsnygg kille som gick åt det hållet, så vi ville spana in han lite mera. Jag är ju singel igen och då är det helt tillåtet att spana in vackra pojkar!

Men när vi cykla andra hållet kom vi till en motorväg och vi kunde inte riktigt vända så det var bara att cykla på. Det var väldigt läskigt för ja trodde ja skulle trilla av cykeln hela tiden för bilarna saktar inte riktigt in och sen var vi tvungna att cykla rakt så vi inte blev på körda. Det läskigaste var när det kom en lastbil.. Uh vilken känsla pirra till i hela magen och det kom världens vind så ja trodde vi skulle trilla av cykeln och dö.
Till slut kom vi av motor vägen och då blev vi lugnare och sa att vi aldirg gör om det.

Jag gick med Sofie in till hennes Farmor och titta på när hon och så vackert. Och vet ni va ja fick veta av hennes pappa!
Att han mena en annan korsning eller något inte ett annat håll till en motorväg så man kan lugnt säga att vi inte gör om det.

Sen när hon hade ätit gick vi in till mig. Ja la mig direkt ner och vila mig för ja var trött och Sofie nörda lite vid min dator.

Efter det satte vi på 'Harry Potter och Fenixorden' det är näst sista filmen och vi ville se den igen för det var ett tag sedan vi såg den och imorgon ska vi se den sista filmen 'Harry Potter och halv blods prinsen' jag tror den kommer vara mycket bra för jag älskar filmerna. Men ja måste erkänna jag har inte läst en enda bok. Men om ja läser böckerna kommer ja säkert inte gillar filmerna längre och ja vill gilla filmerna för dom är bra!

Vi tittade på lite 'beverly Hills 90210' också, det är bäst.

Jag skulle ju skriva på min vägg idag också men ja orkade inte. Ska kanske skriva på förmiddagen imorgon för på eftermiddagen ska ja gå på stan med Sofie och gå på bio med henne!

Istället för att skriva såg vi på tv. 'Jerry Springer' gästerna i det programet är sjuka. Lite roligt var det när det var en kille som var hur arg som helst och skulle hacka på en annan kille. Men ja skulle aldrig vilja vara med i det programet.

Sofie försökte att klappa min katt på magen, det var inte smart gjort. Ja tror inte hon gör om det.
Sofie har tagit bilder med sin kamera idag så ja kan inte lägga upp några bilder förens hon skickat dom.
Men bilder kommer någon dag i alla fall :'D

Nu har hon åkt hem och ja gör inte så jätte mycket. Funderar på att se på 'Vänner' det blir nog det. Fast kommer inte vara vaken länge idag för ja är trött men imorgon får jag sova!

Kommentarer:

1 Sofie:

skriven

Vi ska jobbar där nästa år :D ingen mer motorväg då ;s

2 myrins ~:

skriven

sv: ih taack, och jag bara äälskar diiiiiiiig! <3333

Kommentera här: